Gratis – 8 ugers træningsprogram

Du kan helt gratis downloade mit 8 ugers træningsprogrammer, som er en smagsprøve på mit nye online gruppecoaching koncept. Det er fokuseret på hård træning for den øvede i træningscentret. Når du downloader dette program får du også mulighed for at melde dig til min gruppecoaching klub før alle andre til en fordelagtig pris.

Når du indsender formularen, giver du marketing-samtykke til at jeg må sende dig e-mails med tips til din træning samt information om mine produkter og services. Du kan i min privatlivspolitik læse mere om hvordan jeg håndterer dine personoplysninger.

Læs mere om et samarbejde her

Personlig træning

det kommer an på podcast

Et Q&A show

Det Kommer An På
Podcast

Der Køres podcast

DK’s go to for fitness snak!

Der køres
Podcast & Merch

Kan du lide at lytte til podcasts? Så lyt til min lige her!

Mine projekter

Jeg har både min egen podcast, der hedder Det Kommer An På - og så er jeg også en del af Der Køres! podcasten. Du kan finde begge på Spotify, Apple Podcast og YouTube!

12-ugers program

Hypertrofi Program

Nybegynder program

Download med det samme - GRATIS!

Hent mine træningsprogrammer

Du kan helt gratis downloade mine træningsprogrammer, der gælder for henholdsvis 14 og 12 uger. De er fokuseret på hård træning for den øvede i træningscentret.

Der er også et træningsprogram til dig, der er helt ny i træningscentret. Jeg har sammensat 12 ugers træning, hvor du får en forståelse for øvelser, teknik og træning generelt.

Du kan downloade alle programmer helt gratis - og se hvilket, der passer bedst til dig. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

GRATIS 14-ugers program

GRATIS 12-ugers program

GRATIS Nybegynder træningsprogram

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

12 UGERS HYPERTROFI PROGRAM

Dette program er ikke for nybegynderen. Det er til dig, der har trænet seriøst i mere end 3-4 år, og nu søger en ny udfordring. Programmet stiller krav til at du har god teknik i de basale løft såsom squat, bænkpres, dødløft og trækøvelser.

Hvilken mail skal træningsprogrammet sendes til?

14 UGERS HYPERTROFI PROGRAM

Dette program er ikke for nybegynderen. Det er til dig, der har trænet seriøst i mere end 3-4 år, og nu søger en ny udfordring. Programmet stiller krav til at du har god teknik i de basale løft såsom squat, bænkpres, dødløft og trækøvelser.

Hvilken mail skal træningsprogrammet sendes til?

TRÆNINGSPROGRAM TIL NYBEGYNDERE

Dette program er til dig, der gerne vil  begynde at styrketræne. Det er med til at skabe dit grundlag for en forhåbentlig lang og god trænings-karriere. Programmet forklarer de mest nødvendige udtryk og der er video-materiale, der viser korrekt udførsel af alle øvelser.

Hvilken mail skal træningsprogrammet sendes til?

Hvor vil du gerne modtage dit brystprogram?